Belje d.d.
Velika hvala mamama za vjernost ABC siru. Sretni smo zato što su nam hrvatske mame dale svoje povjerenje drugu godinu za redom, jer biraju ABC sir za svoju djecu i svojim obitelji na ovaj način preporučuju ABC sir drugim mamama i drugim potrošačima.
Tea Kelić, brand manager
Naturavita - Spider grupa
‘’Odabrale mame’’ veliko je priznanje za naš brand ‘’Naturavita’’, ono je time veče što su mame kao potrošači i donositelji odluka o kupnji prepoznale brand koji je inovativan i idealan za cijelu obitelj.
Denis Nemčević, predsjednik Spider grupe
Mesna industrija Ravlić d.o.o.
Kada vas odaberu mame, i to po drugi put, možete biti sigurni da radite dobar posao. Ovo istraživanje smatramo vrlo reprezentativnim jer mame neće dati svoj glas ili stati iza proizvoda koji neće staviti djeci na stol! Ovo priznanje još je jedan dokaz da je smjer u kojemu idemo u svom poslovanju dobar i potiče nas na daljnje stvaranje vrhunskih mesnih proizvoda kojima mame i obitelji vjeruju.
Ivana Ravlić Devald, izvršna direktorica
Kanaan d.o.o.
To što su nas odabrale upravo majke jedno je od najljepših priznanja koje smo ikada dobili, jer znamo da svaka mama želi najbolje svome djetetu. Želimo im od srca zahvaliti i obečati da ćemo nastaviti stvarati s još večim entuzijazmom, ljubavlju i brigom, a njihovu preporuku ćemo čuvati i koristiti kao jednog od največih motivatora u budućem radu. Mame hvala vam!
Matea Gašparić, sales & marketing
Pik Vrbovec
Činjenica je da su mame srce svakog doma, a proizvodi koje kupuju svojim najmilijima pomno su odabrani i prije toga detaljno proučeni. Upravo to nam pokazuju prakse naših potrošača, važno im je da u ovom užurbanom načinu života njihova obitelj konzumira kvalitetne namirnice. Na tom tragu, priznanje ODABRALE MAME samo je još jedno u nizu koje potvrđuje kvalitetu PIK šunki.
Boris Jaranović, direktor marketinga
PIK Rijeka
Ove nam nagrade mnogo znače i ponosni smo što su upravo mame prepoznale kvalitetu naših proizvoda. Planinski jogurt i Kefir tek su godinu i pol na tržištu i u tom razdoblju postali su prepoznatljivi po svojoj Tonka domaćoj kvaliteti. Ovo je priznanje snažna preporuka svima potrošačima, a nama poticaj da nastavimo dalje jednako kvalitetno.
Ana Stojić Marijan iz marketinga PIK-a Rijeka
Müller trgovine Zagreb d.o.o.
Iznimno smo ponosni što su hrvatske mame dodijelile Mülleru priznanje u kategoriji Najbolji drogerijski lanac 2019. Mame su već godinama naši vjerni kupci te smo jako zahvalni na službenoj tituli. Nadamo se kako ćemo daljnjim zalaganjem te redovitim praćenjem želja i potreba roditelja i djece i u budućnosti biti njihov prvi izbor".
Miroslav Plantak, regionalni voditelj prodaje za Müller Hrvatska
Unilever d.o.o.
Dobivene nagrade u tri konkurentne kategorije, pokazatelj su kvalitete naših proizvoda, a mi smo iznimno ponosni što su nas majke prepoznale. Ovim putem zahvaljujemo im od srca i dalje ćemo se truditi i ispunjavati njihove želje i potrebe.
Paula Pleša, future channels & media executive
Clarum d.o.o.
Odlučili smo sudjelovati u projektu ‘’Odabrale mame’’ jer je riječ o istinskoj ocjeni osoba koje naše proizvode koriste svakodnevno u pripremi jela svojim obiteljima, gostima i prijateljima. Prošle su nas godine odabrale naše majke, a ove smo godine to potvrdili, te zaključili kako radimo dobar posao i dobar proizvod.
Krešo Gerstman, direktor prodaje